Beschrijving
BETREFT
Turnkey kantoorruimte opgeleverd met kantoormeubilair als een plug & work model voor het echte workplace management. In dit bedrijfsverzamelgebouw bieden we verschillende huurmogelijkheden met flexibele huurcontracten. Vergaderfaciliteiten reserveren doe je hier eenvoudig met de keuze uit kleine meeting rooms voor de job interviews, vergaderkamers voor stevige teamsessies en een prachtige board room voor een discreet overleg.
Dit voormalige bankgebouw ademt een Great Gatsby-stijl dankzij marmeren vloeren en glanzend messing trapleuningen. Grote raampartijen zorgen voor lichte kantoorruimtes en bieden uitzicht op de Erasmusbrug, de Coolsingel en het historische Schielandhuis. Het restaurant op de begane grond serveert koffie, lunch en diner. Bij mooi weer neem je voor een kantoorborrel plaats op het terras aan de bruisende Coolsingel. Een bedrijfspand waar je met trots werkt en ontvangt.
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Frame Offices Coolsingel ligt in het hart van de stad, op de kruising Blaak en Coolsingel. Wij verwelkomen u graag in dit stijlvolle rijksmonument ontworpen door dhr. W.M Dudok. De messing tourniquet, het Carrara marmer en de originele details blikken terug op de tijd dat het gebouw de Hollandsche bank Unie huisvestte.
Frame Offices Coolsingel ligt in het bruisende centrum van Rotterdam tussen de dynamiek van het winkelend publiek en de musea. Gemakkelijk te bereiken met de auto en het openbaar vervoer. De parkeergarage en de dichtstbijzijnde halte zijn op loopafstand.
In dit kantoorgebouw is voor ieder type bedrijf een ruimte beschikbaar voor verhuur, die voldoet aan de eisen en wensen van het bedrijf. Frame Offices maakt uw totaalplaatje doorslaggevend en neemt al uw zorgen rondom uw huur- en werkomgeving uit handen, zodat uw bedrijf - groot of klein - alle energie ten volle kan richten op de groei en ontwikkeling van uw eigen business. We bieden het beste serviceniveau voor onze huurders en leveren full serviced kantoorunits, flexwerkplekken, Coworking places, common area’s en inspirerende meeting rooms. Tevens worden u en uw bezoekers dagelijks hartelijk ontvangen door onze hostesses bij de receptie balie en kunnen wij u voorzien van een ruim aanbod aan Happy Life Services.
HORECA
Een fantastische brasserie met een prachtige entree. Ingericht met zitjes die genoeg privacy bieden voor uw zakelijke afspraak. Tevens is er een prachtig groot terras. Daarnaast bieden we diverse zalen waar u kunt vergaderen.
OPPERVLAKTE & HUURPRIJS
Kantoorruimte 2.2 (31 m²): € 1.240,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.4 (62 m²): € 2.480,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 5.7 (21 m²): € 850,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 6.1 (295 m²) : € 6.145,- p.m. exclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 7.2 (135 m²): € 2.812,- p.m. exclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 8.1 (160 m²): € 3.333,- p.m. exclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 9.1 (295 m²): € 6.145,- p.m. exclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 10.1 (160 m²): € 3.333,- p.m. exclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 11.1 (295 m²): € 6.145,- p.m. exclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 6.1 t/m 11.1 (1.340 m²): € 27.913,- p.m. exclusief servicekosten excl. BTW
VOORZIENINGEN
- Gestoffeerd;
- Scheidingswanden;
- Verlichting;
- Klimaatplafond;
- Databekabeling;
- Zonneschermen;
- Pantry op elke verdieping;
- Toiletten op elke verdieping.
Optioneel:
- gemeubileerd op te leveren;
- scheidingswanden te verplaatsen.
Overige (tegen geldend tarief);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Vergaderruimtes;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres / KvK.
HOSPITALITY
- Wekelijkse schoonmaak unit;
- Internet/WiFi;
- Restaurant;
- Receptie;
- Standaard services (post- telefoon- en bezoeker services);
- 24/7 toegang.
HUURTERMIJN
Bespreekbaar.
BESCHIKBAAR
Per direct beschikbaar.
SERVICEKOSTEN
- Voorschot G/W/E;
- Schoonmaak algemene ruimte ;
- Levering elektra en elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- Levering gas/warmte en gas- c.q. warmteverbruik inclusief vastrecht;
- Levering water en waterverbruik inclusief vastrecht;
- Vuilafvoer;
- Klein correctief onderhoud;
- Telecom (vaste lijnen voor GBS / doormelding lift);
- Glasbewassing buitenzijde;
- Schoonmaak algemene ruimte;
- Onderhoud klimaatinstallatie;
- Onderhoud en periodieke control van de toegangscontrole;
- Idem van de liftinstallatie(s);
- Idem van de hydrofoorinstallatie(s);
- Idem van de glazenwasinstallatie(s);
- Idem van de brandmelder-, gebouwbewaking- en storingsmelderinstallaties;
- Periodiek onderhoud en schoonmaken dak;
Onderhoud aan de buitenzonwering;
Onderhoud brandmeld- en ontruimingsinstallatie;
Glasverzekering dan wel de kosten van glasbreuk;
Brandblusapparatuur;
Ongediertebestrijding;
Rioolaanlsluitingsrecht (gebruiksdeel);
Sluitronde buitendeuren door beveiliging;
5% administratiekosten over de levering van diensten.PARKEREN
BETALINGSWIJZE
De huurpenningen en servicekosten dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per maand.
WAARBORGSOM
Huurder dient bij ondertekening van de huurovereenkomst een waarborgsom te storten ter grootte van 3 bruto maandverplichtingen, dat wil zeggen 3 maanden huur te vermeerderen met btw.
HUURINDEXERING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door de Centraal Bureau voor de Statistieken (CBS), met dien verstande, dat de huurprijs nimmer zal dalen beneden de laatst geldende huurprijs.
HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst is op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), de meest recente versie, met de daarbij behorende algemene bepalingen.
Deze informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatie vestrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.